7 metode pentru a-ti imbunatati vederea si sanatatea in mod natural

In jos

7 metode pentru a-ti imbunatati vederea si sanatatea in mod natural

Mesaj  ErHaRd la data de Dum Feb 17, 2013 12:03 pm

Metoda #1: Asigură-ți odihna!

Cu totii stim ca somnul este important pentru noi dar nu toti avem parte de un somn de calitate. Dupa un studiu facut la Harvard, reiese ca somnul ne ajuta sa avem o memorie mai buna si ne sporeste capacitatea de concentrare. Eu cred totusi, ca nu trebuia sa se faca un studiu la Harvard pentru un lucru atat de evident…

Deasemenea ne protejeaza inimile: problemele de somn cu ar fi insomnia au legatura cu hipertensiunea, cu nivelul de stres ridicat si cu aritmiile cardiace. Somnul de calitate mai are rolul de a ne intari imunitatea. Ca adult ai nevoie de 7-8 ore de somn de calitate, pe noapte.

Metoda #2: Hidrateaza-te!

Oamenii nu ar putea supravietui mai mult de cateva zile fara apa. Atat este apa de importanta! Apa este necesara pentru a regla temperatura corpului si pentru a transporta nutrientii catre toate organele. Apa mai are rolul de a transporta si oxigen catre celulele noastre, de a elimina substantele nefolositoare din corpul nostru si ne protejeaza articulatiile si organele.

Lubrifierea inadecvata a ochilor poate fi cauzata de dezhidratarea corpului, care poate duce la iritarea ochilor, devenind rosii, avand usturimi si deteriorand intr-un final acuitatea vizuala. Simptomele unei dezhidratari usoare, pot include si dureri ale muschilor sau ale articulatiilor, dureri in partea de jos a spatelui, migrene si chiar constipatii.

Trebui sa bei apa dinainte de a-ti fi sete. Nu doar cand ti-e sete. Atunci cand bei apa de sete, corpul deja a inceput sa sufere de dezhidratare. Trebui sa bei minim 2 litri de apa zilnic, iar vara mai ales cand este canicula, poti sa bei pana la 3 litri. Asa este indicat!

Corpul este format aproximativ 70% din apa, deci aici poti spune ca nu esti doar ceea ce mananci ci si ceea ce bei. Si inca un lucru important este sa bei apa mai multa dimineata. Sau daca nu apa, consuma alte lichide cum ar fi ceai sau lapte. In niciun caz alcool

Metoda #3: Expune-te la lumina solara atat cat trebuie!

Iesi pe balcon sau pe terasa in diminetile insorite si stai cu ochii inchisi catre soare cel putin 10-15 minute. Astfel, pe langa ca asimilezi vitamina D (o vitamina pe care corpul tau nu o produce) si care este o vitamina a vederii, iti vei simti si ochii mai energizati la fel si intregul tau corp. Iti recomand sa faci asta pana in ora 11, deoarece dupa aceasta ora, apar radiatii solare ultraviolete care te vor expune la niste riscuri de-a lungul timpului.

Nu te expune niciodata la soare vara intre orele 12-15, fara ochelari de soare cu protectie UV, deoarece atunci razele solare sunt cel mai periculoase. Iti mai recomand sa privesti apusurile de soare atunci cand poti, dar de data asta incearca sa privesti soarele cat de mult poti. Clipeste des in timp ce faci asta si muta-ti privirea constant de la soare. La apus, soarele nu este atat de puternic si sigur nu emite radiatii ultraviolete, insa daca primesti inspre acesta ochii iti vor lacrima, ceea ce este bine pentru ca se vor lubrifia.

Plus ca ochii tai vor deveni mai rezistenti la lumina, iti vei imbunatati vederea nocturna si iti vei simti ochii mai energizati.

Metoda #4: Redu stresul!

Stresul mai nou este numit “Ucigasul Silentios”. Peste doua treimi din vizitele la medici, au legatura cu bolile ce tin de stres. Stresul reprezinta un factor major care contribuie direct sau indirect la aparitia bolilor arteriale, a cancerului, probleme respiratorii, accidentari si un alt lucru important…epuizarea fiintei noastre.

Cum ai putea sa reduci stresul in viata ta? Ar fi cateva metode simple. Fa o baie fierbinte. Petrece timp pretios cu persoanele dragi. Asculta muzica care te relaxeaza. Fa un sport…sau mai multe. Inspira si expira adanc. Mediteaza in timpul tau liber!

Sunt mult mai multe metode si tehnici de a scapa de stres, unele mai costisitoare, altele mai putin costisitoare sau chiar deloc.

Metoda #5: Pune in aplicare regula “10-3-10″!

Tehnica despre care voi vorbi aici este esentiala pentru prevenirea deteriorarii vederii si ar trebui practicata de cate ori esti angajat in activitati prelungite de-aproape mai ales la activitatile de-aproape care implica si mult stres. Ca sa fie mai simplu voi defini o activitate de-aproape, orice activitate care implica concentrare prelungita(mai mult de 2 minute) asupra oricarui obiect situat la o distanta de aproximativ 2 metri.

Asta include activitati precum cititul, gatitul, folosirea calculatorului, si privitul la televizor. Si acum sa iti explic acea regula… In timp ce esti implicat in activitati care solicita vederea de-aproape, la fiecare 10 minute(aproximativ), ar trebui sa te concentrezi pe un obiect situat la cel putin 3 metri pentru cel putin 10 secunde. 10 minute, 3 metri, 10 secunde.

Aceasta regula trebuie sa intre in obisnuinta ta. Si odata ce va intra, deabia iti vei da seama ca tu o aplici. Eu mi-am lipit un biletel in coltul monitorului cu numerele 10-3-10 ca sa-mi aduca aminte sa tin cont de aceasta regula pe care trebuie sa o aplic. De altfel, am si un semn de carte atunci cand citesc unde sunt trecute aceleasi numere ca sa-mi aduca din nou aminte de aceasta regula.

Facand asta, te vei elibera de stres permitand muschilor ciliari ai ochilor si cristalinului sa se relaxeze momentan astfel incat ochii sa nu se adapteze unei conditii care duce la inrautatirea vederii la distanta.

Aceasta nu este o regula dificila; este ceva simplu care te ajuta sa-ti reamintesti cand lucrezi de-aproape la un anumit nivel de stres si concentrare. Fa din asta un obicei in tot ce faci si invata-ti copiii(daca ai), prietenii si rudele. Pentru copii, orele de jocuri video, televizor, invatat, si folosirea calculatorului in timp va cauza multa presiune asupra ochilor lor. Cu cat implementezi mai repede aceasta tactica in viata ta, cu atat mai putine sanse vei avea sa-ti inrautatesti vederea prin intermediului activitatilor de-aproape.

Metoda #6: Consuma nutrientii necesari sanatatii corpului tau!

Aici intra multe de spus, deoarece intra la capitolul alimentatie. Important este sa retii ca cele mai importante vitamine pentru vederea ta sunt vitaminele A si C. Stiai ca 25% din vitamina C de care corpul tau are nevoie, este consumata de ochi? Aceasta poate fi obtinuta din fructe precum portocale, gref, kiwi etc iar din legume – in special din verdeturi: marar, patrunjel, pastarnac si altele.

Mai multe detalii despre cum te poti hrani sanatos pentru a obtine o vedere perfecta, gasesti in ebookul “Vedere Fara Ochelari”

Metoda #7: Ia in considerare si suplimentele alimentare!

Daca nu ai timp sa mananci sanatos, de exemplu daca esti ocupat cu munca si de-abia apuci sa mananci mai mult pe la fastfood, ai grija sa iei suplimente atunci. La farmacie se gasesc sub forma de capsule sau tablete efervescente. Ai nevoie de vitamina A, C, D, E, luteina, zinc, calciu si gluconat de cupru. Acestea sunt niste vitamine si minerale importante pentru vederea ta, dar si pentru restul corpului. Aaa..uitasem de complexul de vitamine B. Si acesta este foarte important, bineinteles si isi merita atentia!

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

__::¨`•.¸ *.*? ErHaRd ?*.* ¸.•`¨::__
_____¸.•*(.•*´`*• ? •*´¨`*•.)*•.¸______
avatar
ErHaRd
Administrator
Administrator

Zodiac : Rac
Mesaje : 272
Puncte : 1335
Apreciat : 15
Inscriere : 21/11/2009
Varsta : 39
Localizare : Valencia-Spania

Vezi profilul utilizatorului http://webeurop.forumz.ro

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum